miércoles, 26 de octubre de 2011

Carta de Gaspar no mes de outubro

Ola nenos e nenas!
 Xa estou no camiño de volta ao cole, aínda que me atopo un pouco lonxe.
Agora xa non estou nas frías augas do CANADÁ, senón nas augas quentes do CARIBE, por iso decidín pasar aquí uns días disfrutando deste clima: “Que ben se vive, neste Caribe. . . “
Aquí atopeime cuns vellos amigos que viven nun antigo GALEÓN español, afundido fai moitísimo tempo polos PIRATAS.
 Hai moitísimos barcos e moitísimas  illas, e dinme os meus amigos que  nalgunhas destas illas aínda quedan TESOUROS  agochados  dalgúns PIRATAS despistados que perderon o MAPA,  pero eu  non tiven a sorte de atopar ningún tesouro. Aínda que nunca se sabe!
 O que si atopei foi unha chea de   contos e outros libros  moi fermosos  que vos quero levar, a ver si vos gustan! Son historias cheas de aventuras, fantasía e imaxinación, aínda que outras son completamente reais, e en todas elas estou a aprender unha morea de cousas que ignoraba das embarcacións coas que me cruzo a diario navegando polos sete mares.
Coidade da BiblioRía, aí tamén se atopan agochados unha chea de TESOUROS.
Pois ben, vémonos na BiblioRía o venres 28 de Outubro e faremos unha gran festa para celebrar este encontro. Teño moitas gañas de vervos, aínda que sinto mágoa de deixar de xogar entre tantos BARCOS como aquí hai.
Fágovos unha proposta: Decorade os corredores con barcos que vos gusten e así tamén vos sentiredes a aventura de navegar polos sete mares, e eu seguirei navegando entre lectura e lectura, facendo nosa a frase de Arturo Pérez-Reverte “Suban a bordo, lean e naveguen”.
Ate pronto. Bicos.

GASPAR
Outubro 2011

No hay comentarios:

Publicar un comentario